Konference

kerastase-logo
Powertalks logo

POWER TALKS KONFERENCE: Sebevědomím k úspěchu

21. 11. 2024 14:00-19:00

Galerie Mánes, Masarykovo nábřeží 1, 110 00 Praha 1

Přijďte si poslechnout ženy, které se nebály jít za svým snem.

Zveme vás na 2. ročník inspirativní konference POWER TALKS od Kérastase. Konference je realizována ženami a určena pouze pro ženy. Jejím hlavním cílem je inspirovat ženy na jejich cestě za sebevědomím. Po úspěchu prvního ročníku je letos konference poprvé otevřena i pro veřejnost. Celým programem bude provázet Linda Bartošová.

Konference vznikla jako podpora stejnojmenného úspěšného flash mentoringového programu, který je určen mladým ženám ve věku 18-29 let. Klade si za cíl posílit sebevědomí žen, rozvíjet jejich kariérní dovednosti, budovat smysluplné konexe a posléze i povzbuzovat ostatní ženy v jejich okolí. Power Talks mentoring byl spuštěný v listopadu 2023 a vznikl ve spolupráci s Britskou obchodní komorou. S jeho pomocí jsme společně odmentorovali již více jak 100 žen.

V současné době je sebevědomí žen na celém světě v krizi. 74 % žen uvádí, že jim v rozhodujících okamžicích jejich kariéry sebevědomí chybí*, a existují velké rozdíly v tom, jak ženy hodnotí své schopnosti, pracovní vztahy a potenciál ve srovnání s muži. Nedostatek sebevědomí nejenže narušuje duševní pohodu žen, ale také jim brání v získání příležitostí, které si zaslouží. Více než polovina žen přiznává, že je jejich vlastní omezující přesvědčení brzdí.*

* Mezinárodní průzkum značky Kérastase (online rozhovory provedené společností Scènes de Vie) s více než 2 500 ženami z USA, Číny, Brazílie, Velké Británie a Francie, srpen 2022.

Tři panely, úspěšné ženy, speciální program plný aktivit zaměřený na seberozvoj

Power Talk: Fashioning Your Way

Vstupte do světa módy a objevte, jak lze módu využít jako nástroj pro budování jedinečné identity a ovlivnění světa kolem nás.

Power Talk: Climbing the Corporate Ladder

Odhalte tajemství úspěšné kariéry v korporátním světě: jak překonat výzvy a dosáhnout svých cílů v konkurenčním prostředí velké firmy.

Power Talk: Mastering the Art of Content

Co dělá obsah na sociálních sítích skutečně zapamatovatelným? Poznejte, co se skrývá za úspěšnou tvorbou obsahu.

Powerful program

14:00

Registrace, French snack & Power drinks

15:00-15:40

Power Talk: Fashioning Your Way

  • Adéla Šponerová, redaktorka České televize a autorka knihy On Fashion
  • Mikina Dimunová, grafická designérka a autorka vizuálních identit
  • Jitka Ročňová, zakladatelka módní značky ROJI

16:10-16:50

Power Talk: Climbing the Corporate Ladder

  • Lucie Kozák, Brand Business Director L’Oréal Professionnel & Kérastase, L’Oréal
  • Majka Sobčáková, Senior Media & Advocacy Manager Kérastase, L’Oréal
  • Zuzana Záhorová, EMEA Streaming Partnership Manager, Warner Bros

17:10-17:30

Keynote Speech: Building Your Voice

  • Tereza Maxová, modelka, filantropka a zakladatelka Nadace Terezy Maxové

17:30-18:00

Power Talk: Mastering the Art of Content

  • Ema Müller, autorka, influencerka a zakladatelka komunity som bohyňa, všetky sme
  • Kateřina Frič, tvůrkyně obsahu na sociálních sítích a instruktorka pilates

18:00

Doprovodný program

  • Profesionální diagnostika vlasů a vlasové pokožky speciální kamerou od Kérastase
  • Vision boards creative workshop
  • Networking s ambasadorkami značky Kérastase a dalšími inspirativními ženami

Změna programu vyhrazena

Powerful voices

Tereza Maxová

@terezamaxova je maminka tří dětí, modelka, filantropka a zakladatelka Nadace Terezy Maxová, která pomáhá opuštěným a znevýhodněným dětem. Ve světovém modelingu působí již téměř tři destetiletí, přesto ani na vrcholu své kariéry neztratila kontakt se skutečným světem. “Od roku 1997 se se svým týmem snažíme být oporou těm, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni,” říká Tereza. Díky své iniciativě je držitelkou mnoha mezinárodních ocenění v oblasti filantropie.

Adéla Šponerová

@adelasponerova je redaktorkou České televize na zpravodajském kanále ČT24. Pracovala v oboru PR v oblasti módy a lifestyle pro lokální i světové značky jako je New Balance, Odivi a Balenciaga. Právě vychází její první kniha On Fashion: O (bez)významnosti módy. “Je o módě a o tom, jak ovlivňuje vztah k našemu tělu. O módě a politice, feminismu, byznysu, ekologii a společnosti… Je o vrstevnatém fenoménu, který vstupuje do všech výše zmíněných polí mnohdy víc, než si připouštíme,“ říká Adéla.

Mikina Dimunová

@mikinadimunova je celosvětově úspěšnou grafickou designérkou a autorkou vizuálních identit značek jako Nehera, Neva Oslo – Spustova, Mentlova, magazínů TOP FASHION a EMMA. Ovlivněna francouzskou a švýcarskou vizuální školou působí ve svém oboru více jak 20 let. Přistupuje ke každému projektu holisticky, čímž vytváří značky s jedinečnou identitou. Její odborné poradenství podporuje také ambiciózní startupy doma i v zahraničí, kde poskytuje multidisciplinární pohled na kreativní proces.

Jitka Ročňová

@jitkarocnova je zakladatelkou módní značky ROJI. Když absolvovala kurz šití při zaměstnání, ani ve snu by ji nenapadlo, že jednoho dne bude oblékat inspirativní ženy, mezi něž se řadí i Maye Mask, kterou oblékala při její návštěvě Prahy. Jitka je perfekcionistka, která si zakládá na tradičním krejčovském řemesle ve stylu první republiky. Inspiraci čerpá od slavné Hany Podolské, jejíž krejčová ji učí dodnes. Značka ROJI se stala synonymem pro nadčasové kousky, které nepodléhají trendům. “Styl neurčuje časový úsek, ani velikost na visačce,” říká Jitka.

Lucie Kozák

@luciekozak_ je Brand Business Director pro značky L’Oréal Professionnel & Kérastase a působí ve společnosti L’Oréal 10 let. Na své kariérní cestě vystřídala pozice jak v marketingu, tak v obchodě či vzdělávání. Zkušenosti z různorodého prostředí sbírala během studií nejen na VŠE, ale také v Německu a na Taiwanu. Je důkazem toho, že nebát se vykročit z komfortní zóny se vyplácí. Sama sebe definuje jako člověka, který se vždy snaží vidět věci z různých úhlů, neustále hledá nové příležitosti a neváhá challengovat status quo.

Majka Sobčáková

@majkasobcak je Senior Media & Advocacy Manager pro značku Kérastase v L’Oréal, kde se na svou pozici vypracovala za necelé 4 roky. Pod jejím vedením se Kérastase dostal na první místo v evropském rankingu v influencer marketingu. Své znalosti v oblasti luxury si prohloubila během studia v Paříži a prací na NY Fashion Weeku. Do České republiky uvedla mentoringový projekt Power Talks, který dodnes vede. “Sama si veľakrát neverím, a preto si vážim, že môžem touto cestou pomáhať ďalším ženám, ktoré chcú na sebe pracovať,” říká Majka.

Zuzana Záhorová

@zuzana_zahorova_ je marketérka, která svou kariéru odstartovala v Londýně. Působila jako konzultantka marketingových strategiích ve společnostech Facebook a Google. Dnes pracuje ve společnosti Warner Bros v Praze, má tříletou dceru a jako každá matka se snaží zvládnout tento nikdy nekončící maraton. Právě balanc mezi prací a mateřstvím je jedním z témat, které sdílí na svých sociálních sítích. “Je oveľa ľahšie byt dobrý v niečom, čo nás úprimne baví a zaujíma. Môže to byt veľmi ubíjajúce, ak medzi vami a vašou prácou chýba iskra,” říká Zuzana.

Ema Müller

@emamuller je autorkou, influencerkou a zakladatelkou komunity som bohyňa, všetky sme, která motivuje ženy, aby se nebály být samy sebou. Minulý rok vydala první knihu Svoja, protože jak sama říká, každá jsme jiná, jedinečná, svá. Nebojí se ukázat svou pravou tvář, která není vždy dokonalá, a svoje pravé nitro, které není vždy v harmonii. Ve své tvorbě tak nechává nahlédnout do nejniternějších myšlenek. “Objímam nás, bohyne a želám nám obrovskú kopu lásky, ktorá nás zavalí a my ju budeme v sebe cítiť už na furt,” vzkazuje Ema sledujícím.

Kateřina Frič

@katerinafric je vášnivou tvůrkyní inspirativního obsahu na sociálních sítích, kde se za poslední roky vypracovala mezi nejúspěšnější influencerky v České republice. Díky zájmu o vzdělání se neustále rozvíjí a posouvá vpřed. Jako instruktorka pilates motivuje ostatní a pomáhá lidem zlepšovat jejich fyzickou i psychickou kondici. Pozitivním přístupem, sdílením cvičebních rutin a zdravého životního stylu se snaží být pozitivní a hybnou silou, která pomáhá lidem dosahovat jejich cílů přirozenou a udržitelnou cestou.

Vstupenky na Power Talks konferenci

Cena: 1 350 Kč

(speciální cena 945 Kč pro Alumni Power Talks mentoringu)

Cena zahrnuje dárky v hodnotě více než 5 000 Kč:

Produkty profesionální vlasové péče Kérastase

Kosmetickou taštičku

Tote bag

Luxusní bytovou vůni 

Profesionální diagnostiku vlasů a vlasové pokožky 

French snack & Power Drink od @matmat.prague

O PROGRAMU POWER TALKS

Spoluprací Kérastase a British Chamber of Commerce je poslání podporovat a posilovat mladé dívky a ženy ve věku 18-29 let v Česku a na Slovensku prostřednictvím bezplatného flash mentoringového programu Power Talks. Cílem iniciativy je pomoci ženám rozpoznat jejich potenciál, vybudovat si sebevědomí a rozvíjet dovednosti a myšlení potřebné k překonání confidence gap a dosažení svých cílů.

British Chamber of Commerce
Václavské náměstí, 832/19, Prague 1
Czech Republic
powertalks@britcham.cz

© 2024 British Chamber of Commerce in the Czech Republic